بوی عطر رد وانیلا زارا

عطر و ادکلن زنانه زارا رد وانیلا زنانه Zara Red Vanilla در سال 2015 از گروه بویایی گلی- میوه ای به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است، عطر زار رد وانیلا از جمله عطر هایی است که رایحه بویایی آن گل است.ادوتویلت  زارا رد وانیلا دارای رایحه غالب میوه، شیرینی و وانیل است و برای استفاده بانوان طراحی شده است و دارای رایحه ای گرم و شیرین است که بسیار مناسب برای روز های سرد می باشد رایحه آغازین عطر زارا رد انیل انگور سیاه است و مخصوص خانم های خوش پوشی که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

بوی عطر رد وانیلا زارا

عطر زارا

عطر زارا وانیلی Red عطر میوه ای و وانیلی است. zara بسیار مناسب برای زوج های عاشق و رمانتیک می باشد زیرا احساسات آن ها رو چند برابر می کند.
ظاهر این عطر از برند زارا بسیار ساده شیک می باشد و همچنین قیمت عطر وانیلی قرمز بسیار مناسب می باشد و به همین منظور جایگاه خاصی را بین افراد معروف جهان به خود اختصاص داده است که جزء عطر های لاکچری و بسیار شیک می باشد.  از خاصیت عطر ویتابلا مردانه  ماندگاری طولانی است که  بسیار مقرون به صرفه می باشد.

عطر قرمز زارا

عطر قرمز زارا از نت آغازی گلابی و زنبق و نت میانی وانیل و انگور سیاه و نت پایانی لوبیا تونکا، پرالین می باشد. با اولین اسپری عطر روی نبضبات متوجه بوی لطیف گلابی سپس وانیل می شوید و با گذر زمان متوجه نت پایانی عطر زارا رد می شوید.

عطرهای مشابه از لحاظ تشابه بویایی نزدیک ترین نسخه ها به یکدیگر هستند نه اینکه از روی همدیگر کپی شده باشند. رایحه ها، تنها از لحاظ نمایه بویایی بسیار نزدیک به همدیگر هستند، و نزدیکترین رایحه به عطر زارا رد وانیلا ، عطر و ادکلن زنانه لانکوم  La Vie Est Belle است.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با یکسری از عطرها دچار عطسه و سردرد شده باشید، این حساسیت و داشتن آلرژی ربطی به برند و قیمت عطر ندارد. هر رایحه و گروه بویایی می تواند برای هر یک از شما عزیزان حساسیت زا باشد. ماکسیمم در هر عطر حدود 14 مواد شیمیایی وجود دارد که هر کدام از این مواد می تواند به نوعی برای شما ناراحتی و حساسیت ایجاد کند.

افرادی که دچار بیماری هایی مثل آسم یا سایر بیماری های تنفسی هستند بیشترنسبت به بوی عطر و ادکلن ها واکنش نشان می دهند. جالب است بدانید یک در میلیون اتفاق میوفتد تا کسی دچار حساسیت به عطر باشد.

در این مقاله حیات پرفیوم سعی دارد تا شما عزیزان را در انتخاب عطری که برای شما مناسب باشد و حساست زا نباشد راهنمایی کند.

حساس بودن به عطر چیست؟

زمانی که در مکانی بسته با بوی عطر نفر مقابلتان دچار سر درد یا آبریزش بینی شدید و ماندن در آن جا برایتان آزار دهنده شد متوجه می شوید که به آن عطر حساسیت و آلرژی دارید در اینجا می توان فهمید که داشتن آلرژی به یک عطر کاملا به شخص و بوجود داشتن ترکیبی خاص  در آن عطر بستگی دارد. برخی از عطر ها فقط در تنفس شما اختلال ایجاد می کنند و برخی هم باعث می شوند بدن شما بیرون بریزد و پوستتان دچار خارش و سوزش شود. حساسیت به بوی عطر می تواند خیلی مشکل ساز بوده و شما را به حدی برساند که دچار بیماری هایی نظیر میگرن و مشکلات تنفسی شوید.

علت حساسیت به عطر چیست؟

بدن انسان به روش های خاصی از خود محافظت می کند وبه مراتب واکنش هایی هم نسبت به یکسری از عوامل خارجی نشان می دهد. همانطور که می دانید ماندگاری عطر روی پوست به دلیل گرمایی که پوست دارد بسیار بیشتر از لباس یا پارچه است به همین دلیل همه ی ما هم عطر را به پوست خود اسپری می کنیم که این امر باعث می شود مولکول ها و ذرات عطر از طریق پوست وارد بدن شود و سیستم عصبی بدن هم نسبت به آن ترکیبات واکنش نشان دهد.

وجود الکل و ترکیبات شیمیایی درون عطر باعث می شود پوست دچار خارش و سوزش شود که این واکنش ها از علایم حساسیت زا هستند. یکی دیگر از محافظت های بدن از خود سرفه و عطسه است که همیشه قبل از پدیدار شدن علایم دیگر اول با این دو علایم (سرفه و عطسه) رو به رو خواهیم شد.ماسک مو vitabella برای باز کردن گره های موهایتان عالی است.

انواع  و علایم حساسیت به عطر و ادکلن

سر درد های خفیف و شدید یکی از علایمی است که می تواند خیلی آزار دهنده باشد و ممکن است باعث شود از عطر مورد علاقتان بگذرید و آن را کنار بگذارید. یکی دیگر از علایم حساسیت به عطر سرفه و عطسه های پی در پی است که باعث می شود نتوانید از عطر مورد علاقتان لذت ببرید و ممکن است باعث خراب شدن روزتان شود.

یکی دیگر از آلرژی هایی که می توان به آن اشاره کرد خارش و قرمز شدن پوست است که نشان می دهد ترکیبات عطر با پوست شما سازگاری ندارد و پوستتان را دچار التهاب و خارش می کند. در این مورد نیازی نیست عطرتان را کنار بگذارید و دیگر از آن استفاده نکنید، بلکه می توانید در زمانی که پوستتان مرطوب است از عطر و ادکلن مورد علاقه خود استفاده کنید. زیرا خیس بودن و یا رطوبت داشتن پوست بدن باعث کم تر شدن و ملایم شدن غلظت عطر می شود.

یکی دیگر از علایم حساسیت، حالت تهوع از بوی عطر بوده که در این مورد بهتر است دیگر از آن رایحه استفاده نکنید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. سوزش و قرمزی چشم هم یکی از علایم حساسیت به بوی عطر و ادکلن ها است که با شستن صورت و مرطوب کردن چشم ها از بین می رود. ضد آفتاب رنگی ویتابلا  را به عنوان یک زیرساز برای آرایش خود استفاده کنید.

علایم حساسیت به عطر چند دقیقه پس از قرار گرفتن در معرض مولکول های عطر ظاهر می شوند. می توانید انتظار داشته باشید که این علایم بین چند دقیقه تا چند ساعت مهمانتان باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر رد وانیلا زارا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر رد وانیلا زارا"، کلیک کنید.