فواید استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین بیز

معرفی کرم روز و شب

کرم های روز و شب از آن دسته از محصولات مراقبتی هستند که هیچکس نمی تواند به آن توجه نکند. شما برای روز و شب به مرطوب کننده های جداگانه احتیاج دارید چرا که ماهیت هر کدام از این کرم ها متفاوت است.کرم شب، یک نوع کرم محافظتی برای پوست است که می تواند از پوست حفاظت کرده و آن را سالم و شاداب نگه دارد.

کرم روز هم یک نوع از کرم های مراقبتی پوست موجود در بازار است که ترکیبات آن تقریبا مانند کرم شب است با این تفاوت که این کرم را می توان زیر نور خورشید هم استفاده کرد. کرم های روز قادر هستند که از پوست صورت شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کنند پس زمانی که قصد خارج شدن از خانه را داشتید استفاده از این کرم فراموش نشود.کرم شب وروز لاکچری کوین بهترین آبرسان پوست فرانسوی است که طرفداران زیادی دارد.

فواید استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین بیز

تفاوت کرم روز و کرم شب چیست؟

ترکیبات فوق العاده و منحصر به فرد کرم روز و شب سبب شده است تا نظر افراد بسیاری به این سمت کشیده شود؛ در نگاه اول و گذرا برخی از افراد این دو محصول یکی هستند، در حالی که چنین نیست و تا از این محصولات در زمان مناسب استفاده نکنید نظر شما تغییر نخواهد کرد. تفاوت اصلی که میان این دو کرم می توان به آن اشاره داشت SPF موجود در آن است که در کرم های شب به نسبت بیشتر است و علت اصلی کمبود آن در کرم های شب عدم وجود اشعه های خورشید است.

همچنین نسبت به کرم شب بسیار سبک تر است و می توان در طول روز قبل از آرایش و بیرون رفتن از آن بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. دومین تفاوت کرم های روز و شب عملکرد و بافت آن هاست. شما هرگز نمی توانید کرم شب را در طول روز استفاده کنید، چون بافت روغنی آن پوست شما را چرب می کند و نمی تواند از پوست شما در مقابل نور آفتاب مراقبت کند.سومین تفاوت کرم های روز و شب این است که مصرف کرم روز چون حاوی مقدار کمی مرطوب کننده است و حاوی ترکیبات ضد پیری و مرطوب کننده قوی برای تغذیه پوست در طول شب نیست، جایگزین خوبی برای کرم شب نیست

یک کرم روز خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک کرم روز خوب، کرمی است که مرطوب کننده بوده و با خشکی پوست مقابله کند. حاوی فیلترهای ضد آفتاب باشد و با اشعه فرابنفش نور خورشید به جنگ بپردازد و بالاخره اینکه سبک باشد و اجازه تنفس پوست را بدهد. گاه وجود ویتامین C نیز در کرم های روز می تواند هم نقش جوان کننده داشته باشد و هم اثرات مضر آفتاب را تا حدودی بکاهد. یادتان باشد که کرم های روز اگر چه اغلب حاوی فیلترهای ضد اشعه فرابنفش هستند اما هرگز نمی توانند جایگزین ضدآفتاب شوند و لذا اگر خارج از منزل کار می کنید و یا به دستور پزشک نیازمند محافظت از نور خورشید هستید باید از کرم های ضدآفتاب مناسب استفاده کنید

این کرم ها چه فواید و مزایایی دارند؟

فواید کرم روز با کرم شب متفاوت است و هر کدام برای هدف متفاوتی استفاده می شوند;

فواید کرم شب:

کرم شب رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می کند و باعث می شود در هنگام استراحت پوست شما خشک و شکننده نشود. همچنین باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک هم می شود.

استفاده از کرم شب سبب می شود به مرور زمان پوست شما تا دو الی سه درجه روشن تر شود.

با افزایش کلاژن سازی در پوست بافت های آسیب دیده پوست شما ترمیم می شود.

کرم های شب موجب افزایش گردش خون در پوست شما می شوند.

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کرم شب تامین مواد مغذی پوست و تقویت بافت های آسیب دیده ناشی عوامل بیرونی و درونی است.

باعث نرمی و منعطف شدن پوست های خشک و شکننده می شود.

ترمیم و بازسازی سلول های مرده و آسیب دیده مهم ترین مزیتی است که این کرم دارد

فواید کرم روز:

مبارزه با چین و چروک

آب رسان قوی

کلاژن سازی در پوست

بیس آرایشی مناسب به عنوان زیر سازی پوست

بسیار سبک

حفظ نرمی و لطافت پوست

مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضرر آفتاب

مرطوب کننده پوست

بوی ملایم

درمان بیماری های پوستی با استفاده مداوم از کرم های استاندارد روز

اثر بخشی در کوتاه ترین زمان ممکن

محافظت از پوست در سنین بالا

مانع از نشست گرد و غبار بر روی لایه بیرونی پوست

فیلتری مناسب برای عوامل آلوده بیرونی

اولین گام برای آرایش یک زیرسازی خوب است، اگر این کار به خوبی اتفاق نیوفتد از بین بردن ناهمگونی های روی پوست کمی سخت می شود.کرم پودر لاکچری کوین با پوشش کاملی که روی پوست ایجاد می کند عیوب را کاملا پنهان کرده و پوستی زیبا و یکنواخت برای شما به ارمغان می آورد.با توجه به قیمت کرم پودر لوکسوری کوین می توانیم بگوییم که انتخاب این کرم پودر بهترین انتخاب برای یه زیرسازی خوب است.

ویژگی های کرم پودر لاکچری کوین | Luxury Coin

بر پایه سیلیکون

پوشش مخملی

ضد آب

پوشش دهی و کاور بسیار بالا

حاوی SPF

بی بو

برقراری سبک روی پوست

حاوی ویتامین E

قدرت پوشانندگی خط اخم و خط لبخند

جذب به پوست در کمتر از 45 ثانیه

ایجاد حالت نرم روی پوست

تفاوت این کرم پودر با ست کرم پودر همراه پد در چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که تفاوت این مدل از کرم پودر با ست کرم پودر که تصویر آن در ذیل آمده است در چیست؟برای پوست های خشک این مدل کرم پودر پددار مناسب تر است و برای پوست های چرب ست کرم پودر مناسب است.دومین تفاوت در طیف رنگ های آن هست که کمی طیف رنگی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند

سرم کلاژن LUXURY COIN

جوان سازی و شفافیت با کاهش چین و چروک، رفع ظاهر کدر و بی جان پوست در عین تحریک بازسازی سلول های پوستی با ترکیبات موثر وغنی شده با کلاژن، پپتید و نیاسینامید فرمولاسیون قدرتمند و غنی شدۀ سرم کلاژن لاکچری کوین (LUXURY COIN) حاوی غلظت بسیار بالایی از مواد موثر و مفیدی مانند کلاژن و پروتیین های حیاتی، آن را به عاملی برای جوان سازی، شادابی و کاربردی برای لیفت بافت پوست تبدیل کرده است.

با وجود پپتیدهای قوی و نیاسینامید در ترکیبات این محصول ارزشمند، استفادۀ منظم، اصولی و مستمر از آن منجر به شفافیت و استحکام اولین و مهمترین سد دفاعی بدن یعنی پوست، در برابر عوامل تهاجمی خواهد شد. مصرف صحیح و منظم سرم لاکچری کوین باعث می شود تا شُل شدگی، ظاهر کدر و چین و چروک های ریز پوستی را که عمدتاً بر اثر بالارفتن سن افراد حادث می شوند، بخوبی رفع شده و درمان شوند. با شروع مصرف از این سرم در زمان مناسب و قبل از آن که خطوط چین و چروک عمیق تر شوند، دیگر نیازی به تزریقات بوتاکس و تحمل عوارض آن نخواهید داشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فواید استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فواید استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین بیز"، کلیک کنید.