کافه لاته با قارچ گانودرما

قهوه قارچ گانودرما را می توان یکی از چالش ترین نوشیدنی های جهان معرفی کرد که بین خواص و عوارض آن همیشه اختلاف هایی وجود داشته است. نمایندگی ها و مراکز فروش قهوه متعددی در ایران وجود دارند که شما می توانید برای خرید این قهوه اقدام کنید که مهمترین این نمایندگی ها دکتر بیز می باشد. اما سوالی که وجود دارد این است که آیا این قهوه همانقدر که بر روی آن تبلیغ شده است از لحاظ ارزش غذایی بالا می باشد و قیمت آن نسبت به فواید آن، صرفه اقتصادی دارد؟

کافه لاته با قارچ گانودرما

معرفی قهوه قارچ گانودرما

برخلاف آنچه که تصور می شود قهوه فوری لاته برای ترک اعتیاد یک نوشیدنی جدید نمی باشد و دارای سابقه بیش از 2000 ساله می باشد. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این قهوه، عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم و دانه های قهوه رست شده می باشد که در بیشتر مواقع جنسینگ نیز به عنوان یک افزودنی به آن اضافه می شود. ما در این مقاله از کافی مافی سعی داریم که پس از یک بررسی کلی در مورد قهوه قارچ گانودرما به سراغ طرز تهیه و نحوه مصرف آن خواهیم رفت و در پایان نیز خواص و عوارض احتمالی این نوشیدنی را برای شما بیان خواهیم کرد که اگر قصد خرید آن را دارید بتوانید با اطلاعات صحیح این تصمیم را بگیرید.

جالب است بدانید که قارچ استفاده شده در این قهوه که یک قارچ چینی می باشد، در این کشور با نام “قارچ جاودانگی” شناخته می شود و دلیل این نامگذاری را می توان در باورهای مردم این کشور جستجو کرد، جایی که این تصور وجود داشت که رنگ قرمز این قارچ، یک نشانه جاودانگی می باشد. خواص و فواید این قارچ بر هیچ کسی پوشیده نیست و دلیل اصلی محبوبیت این قهوه را نیز می توان همین عامل معرفی کرد. به خاطر همین محبوبیت، شرکت های مختلفی در جهان وجود دارند که ترکیبات گوناگونی از این قارچ با قهوه و چای به بازار عرضه کرده اند و قیمت آنها متناسب با کیفیت قارچ استفاده شده و سایر ترکیبات آن متفاوت می باشد.

طرز تهیه و نحوه مصرف قهوه گانودرما

در بیشتر قهوه های گانودرما علاوه بر عصاره قارچ قرمز، ترکیباتی همچون قهوه فوری و سایر مواد طبیعی مانند استویا، بادیان رومی، نعناع فلفلی و جنسینگ استفاده می شود که بسته به شرکت تولید کننده این ترکیبات می تواند تغییر کند. از لحاظ میزان کافیین قهوه قارچ گانودرما نسبت به قهوه معمولی بسیار ضعیف تر می باشد و تقریباً میزان کافیین آن نصف قهوه های دمی عادی می باشد. سوالی که بسیاری از مصرف کنندگان قهوه قارچ گانودرما دارند این است که آیا می توان این قهوه را به غیر از استفاده از مدل های آماده شرکتی، در منزل خود تهیه و مصرف نمود؟ پاسخ به این سوال قطعاً بله می باشد و تنها کافیست که شما پودر قارچ گانودرما را که در بسیاری از عطاری ها قابل دسترسی می باشد را خریداری کنید و از آن به شکل زیر برای تهیه این قهوه استفاده کنید.

  • در ابتدای کار به اندازه 2 گرم (یک قاشق غذاخوری) از پودر قارچ گانودرما را به یک لیتر آب ترکیب کرده و آن را بر روی حرارت قرار دهید.
  • بعد از رسیدن دمای آب به نقطه جوش، حرارت آن را کم کنید و به مدت 10 تا 20 به ترکیب خود اجازه جوشیدن دهید تا عصاره گیری از قارچ انجام شود.
  • به اندازه تقریباً 5 تا 10 قاشق غذاخوری از دانه های قهوه را درون فرنچ پرس ریخته و سپس به آن، ترکیب آب و پودر قارچ خود را اضافه کنید.
  • پس از گذشت تقریبا 5 دقیقه، ترکیب خود را دوباره به ظرف بازگردانید و به آن یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام اضافه کنید و ترکیب را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا کمی ترکیب شما گرم شود و به دمای متوسطی برسد.
  • در پایان نیز مخلوط خود را درون یک مخلوط کن ریخته و همه را باهم ترکیب کنید، قهوه گانودرما شما آماده است.

خواص و فواید قهوه قارچ گانودرما

تا به امروز هیچ گونه بررسی و تحقیقاتی که به طور قطعی بتواند خواص و فواید نوشیدن قهوه قارچ گانودرما را ثبت کند وجود نداشته است، اما پژوهش ها و آزمایشاتی بسیاری از این خاصیت ها را تایید می کنند که در ادامه آنها را برای شما بررسی خواهیم کرد. در بسیاری از نظریه ها بیان شده است که این قهوه می تواند نتایج و خواص فوق العاده ای برای بیماری های مزمن مثل پاکینسون و دیابت داشته باشد. این تمام ماجرا نیست و موارد مختلفی وجود دارد که می توان به آنها به عنوان فواید این قهوه اشاره کرد.

عوارض و خطرات احتمالی قهوه قارچ گانودرما

قبل از هرچیزی لازم است به این موضوع اشاره کنیم که نه تنها قهوه قارچ گانودرما ، بلکه در ماده خوراکی دیگری که در میزان مصرف آن، تعادل حفظ نشود می تواند عوارض و خطرات جانبی به همراه داشته باشد. مقدار استاندارد برای این قهوه در طور روز بین 2 الی 5 گرم می باشد. فراموش نکنید که درسته میزان کافیین این قهوه از قهوه معمولی کمتر است، اما در هر صورت در طولانی مدت شما ممکن است با عوارض جانبی و مواجه شوید. این قهوه برای کسانی که سابقه بیماری هایی قلبی، سرطانی، فشار خونی، دیابتی و روانی می باشند، بدون اجازه پزشک به هیچ وجه توصیه نمی شود و ممکن است اختلالات دارویی شدیدی برای آنها به همراه داشته باشد.

استفاده از این قهوه در طولانی مدت و بیشتر از 6 ماه اصولاً با عوارضی همچون خشکی گلو، سرفه و حالت تهوع همراه می شود که بهتر است در صورت بروز آنها مصرف این قهوه را کاهش دهید. امروزه متاسفانه به علت سبک زندگی نامطلوب و مصرف مواد غذایی ناسالم، در کنار استرس و اضطراب افراد زیادی به بیماری دیابت مبتلا می شوند. داروهای بسیاری برای کنترل دیابت توسط پزشکان متخصص تجویز می شود که برخی از آنها نیز عوارضی دارند اما مجبوریم برای پیشگیری از مشکلات بیماری دیابت از آنها استفاده کنیم. از آنجایی که گانودرما خواص شگفت انگیزی مانند تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی بدن، بهبود گردش خون، عملکرد کبد و عملکرد پانکراس بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم است؛

قیمت قهوه موکا گانودرما

قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز در حال حاضر 398 هزار تومان است که با توجه به ترکیبات و خواص شگفت انگیز آن مقرون به صرفه است. شرکت بیز در راستای عرضه محصولات سلامت محور و با کیفیت ایرانی تلاش دارد این محصول را با قیمت مناسب در اختیار همراهان خود قرار دهد تا با خرید قهوه موکا گانودرما برای لاغری سلامتی خود و اعضای خانواده را تضمین کنند. برای آنکه از اصالت و همچنین قیمت کافه موکا دکتر بیز اطمینان داشته باشید، می توانید این محصول را از باروشاپ تهیه کنید. تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی باروشاپ ارایه می شوند، دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. با خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما از باروشاپ این محصول در سریع ترین زمان ممکن و با پست به سراسر کشور عزیزمان ایران، ارسال می گردد.

در نتیجه به عنوان مکمل غذایی در کنار داروها و رژیم غذایی به افراد دیابتی توصیه می شود. برای افراد دیابتی که اضافه وزن هم دارند، قهوه سوپریم گانودرما مناسب است و برای کسانی که علاوه بر دیابت، از فشار خون و مشکلات قلبی رنج می برند قهوه موکا و قهوه ماسالا گانودرما توصیه می شود. نکته بسیار مهم این است که هیچ کدام از این محصولات جای دارو را نمی گیرند و صرفاً به عنوان مکمل غذایی هستند. باید توجه داشته باشیم با خرید پودر قهوه موکا دوز داروهای خود و یا زمان مصرف آنها را سرخود تغییر ندهید و جداً از هر گونه خود درمانی پرهیز کنید. قهوه گانودرما موکا برای زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است. در نتیجه قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی به عنوان مکمل غذایی با تقویت سیستم ایمنی بدن به درمان آن کمک می کند.

تحقیقات نشان می دهد، چگونگی پیشفرفت یا رفع عفونت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان سن، نوع سویه و وضعیت استعمال دخانیات را ذکر کرد. برای مثال در سنین جوانی بدن راحت تر می تواند این ویروس را دفع کند. درمان عفونت بدون مداخله پزشک به ویژه با افزایش سن دشوارتر می شود. البته این می تواند به دلیل تغییرات هورمونی باشد یعنی با افزایش سن هورمون ها کاهش پیدا می کنند. مهمترین موضوعی که باید در کنار درمان زگیل تناسلی رعایت کرد، رژیم تغذیه است. متخصصین تغذیه برای درمان سریع زگیل تناسلی مصرف غذاهایی که آنتی اکسیدان بالایی دارند را توصیه می کنند. مطالعات نشان می دهند، قارچ گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان بوده و اثر ضد التهابی کم نظیری دارد.

در نظر داشته باشید این قهوه نیز مانند موکا و سوپریم، انرژی زاست در نتیجه مصرف آن  قبل یا نزدیک به خواب توصیه نمی شود. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری : قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چاق کننده است. قهوه لاته به خاطر بعضی از ترکیباتش، اشتها را افزایش می دهد. البته بعضی از بازاریاب ها شرکت بیز ادعا می کنند این قهوه به دلیل اینکه شیرخشک دارد پس جلوی اشتها را می گیرد! اتفاقا باید بگوییم یکی از دلایل چاق کننده بودن قهوه گانودرما لاته همین شیرخشک است. قهوه لاته گانودرما برای چاقی، بیشتر برای افزایش وزن توصیه می شود. همانطور که گفتیم گانودرما لاته به دلیل اینکه موجب افزایش اشتها می شود، در نتیجه مصرف طولانی مدت آن سبب افزایش وزن می گردد.

خرید قهوه لاته گانودرما 20 عددی

اگر به دنبال یک نوشیدنی با طعمی خاص و اصیل هستید، کافه لاته دکتر بیز انتخاب مناسبی برای شماست. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغری ، محصولی با کیفیت و خاص است که به سلامتی، شادابی و تندرستی شما کمک می کند. برای خرید قهوه لاته گانودرما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی باروشاپ با اطمینان از اصالت و قیمت آن، تهیه کنید. نکته بسیار مهم این است که همانطور که کاهش وزن نیاز به برنامه غذایی مناسب و اصولی دارد، افزایش وزن هم از این قاعده مستثنی نیست. چراکه ممکن است به چاقی شکمی که خطرناک ترین نوع چاقیست منجر شود. به همین دلیل برای این مهم یک دستور عمومی وجود ندارد و برای هر فرد باید طبق علایق، سلایق و شرایط خاص خودش رژیم غذایی چاقی نوشته شود. در نتیجه خرید قهوه گانودرما لاته برای چاقی نیازمند برنامه غذایی مناسب و مشورت با متخصص تغذیه است.

قیمت قهوه لاته گانودرما 20 عددی

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) که تولید کننده قهوه لاته گانودرما است، قیمت این محصول را 389 هزار تومان تعیین کرده است. فروشگاه اینترنتی باروشاپ همیشه تلاش می کند، محصولات سلامت محور و با کیفیت ایرانی را در سبد کالایی خود قرار داده و با مناسب ترین قیمت نیز عرضه کند. یک از اهداف باروشاپ حمایت از مصرف کنندگان و طرفداران قهوه های گانودرما است. چنین طرز تهیه قهوه قارچ گانودرما بدانید را به طور دقیق برای شما بررسی کنیم، اما اگر همچنان سوال یا نکاتی در مورد این نوشیدن دارید می توانید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک قرار دهید. تمامی محصولات ارایه شده در باروشاپ دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. سفارش های شما با پست به سراسر کشور عزیزمان ایران، ارسال می گردد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کافه لاته با قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کافه لاته با قارچ گانودرما"، کلیک کنید.