آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به 242 روستا و ادامه عملیات

آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریخ آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان بلوچستان گفت: تاکنون به 242 روستای سیل زده در این استان امدادرسانی شده است.

بابک محمودی در گفت وگو با لاکو درباره جزییات روند امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در مناطق سیل زده این استان، هنوز امدادرسانی و توزیع بسته های امدادی و زیستی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ادامه دارد و تاکنون با مشارکت 524 نفر از امدادگران در هر روز امدادرسانی و ارزیابی 242 روستا انجام شده است. 

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این بازه زمانی، در مناطق صعب العبور از بالگردها برای توزیع اقلام استفاده می کنیم در این بازه زمانی، 84 سورتی پرواز انجام شده و این بالگردها به 45 روستا اقلام ارسال کرده اند. 

محمودی گفت: درحال حاضر تمرکز ما در ارتفاعات سفیدکوه، منطقه آهوران، منطقه بنت شهرستان های نیک شهر و لاشار است که افراد نیازمند امداد هستند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون هشت هزار و 590 بسته غذایی،  663 چادر، چهار هزار و 589 پتو و دو هزار و 753 موکت در بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده و ما تا آخرین لحظه در کنار آسیب دیدگان سیل خواهیم بود و کماکان امدادرسانی ادامه دارد.

پایان خبر لاکو