استایل با شلوار مام استایل و نکات ضروری که جذابتان می کند

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

شلوار مام استایل همه کاره و راحت است به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد. با کمی خلاقیت می‌توانید استایل ها متنوعی با آن ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند استایل شما خیابانی باشد یا اسپرت قصد حضور در یک مهمانی خودمانی را داشته باشید یا یک مهمانی کاملا رسمی با ایده های زیر بهترین استایل با شلوار مام استایل را ایجاد خواهید کرد.

استایل با شلوار مام استایل و نکات ضروری که جذابتان می کند

ست کردن شلوار مام استایل و هودی

هودی گزینه ای بسیار جذاب برای ست کردن با شلوار مام استایل است که یک استایل کژوال را برای شما خلق می‌کند. با این ست جذاب در پاییز و زمستان احساس شیک بودن و راحتی خواهید داشت.

می‌توانید هودی های اورسایز با رنگ های خنثی مانند خاکستری یا رنگ های روشن مانند آبی سفید و سبز روشن را برای ترکیب با مام استایل انتخاب کنید. حتما از اکسسوری های جذاب مانند عینک آفتابی کیف های مینیمال کلاه بافت و غیره در این ترکیب استفاده کنید تا جذابیت شما چندین برابر شود.

پوشیدن یک بادی یقه اسکی جذاب دخترانه در فصل پاییز زمانی که می خواهید با شلوار مام استایل یک استایل خفن داشته باشید ضروری است.میتوانید بادی های جذاب را در فروشگاه میموسا مشاهده نمایید و با کیفیتی عالی و قیمتی باورنکردنی خرید نمایید.

ست کردن با شلوار مام استایل

ست کردن شلوار مام استایل و شومیز

برای ست کردن شلوار مام استایل با شومیز می‌توانید از شومیزهای ساده و بدون تزیینات اضافی استفاده کنید.

شومیزهای شلوغ ترکیب اسپرت استایل شما را از بین می‌برند و جذابیت چندانی نخواهد داشت. کفش‌های تخت مانند عروسکی یا لوفر انتخاب‌های مناسبی برای این ترکیب هستند. با انتخاب رنگ‌های مکمل یا متضاد برای شومیز و شلوار می‌توانید به استایل خود جذابیت بیشتری ببخشید.

بیشتر بخوانید:

استایل با رنگ سرمه ای و رنگ های مکمل آن

ست کردن شلوار مام استایل و کت کوتاه

استایل با شلوار مام استایل نیاز به خلاقیت دارد کت کوتاه گزینه ای بسیار جذاب برای آن است تا سلیقه عالی خود را به نمایش بگذارید.

ست کردن شلوار مام استایل با کت کوتاه یکی از ترندهای محبوب دنیای مد است. این ترکیب نه تنها ظاهری شیک و مدرن به شما می‌بخشد بلکه بسیار راحت و منحصر به فرد است که چشم هر فردی را به سمت شما خیره می‌کند.

اگر کت شما بیش از حد کوتاه است از شلوارهای مام استایل گشادتر استفاده کنید.

جنس کت شما می‌تواند جین چرم یا حتی کتان باشد. با توجه به فصلی که در آن قرار دارید از بوت یا کتانی جذاب برای این استایل استفاده کنید تا تعادل برقرار شود.

از طرفی کمربند گردنبند عینک آفتابی و کیف‌های کوچک می‌توانند به استایل شما جذابیت بیشتری ببخشند.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل با چه مانتویی؟

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست با کردن شلوار مام استایل مانتوهای جلو بسته هستند. این ترکیب ظاهری شیک و مدرن به شما می‌بخشد.

مانتوهای جلو بسته با رنگ‌های خنثی مانند سفید مشکی یا خاکستری یک انتخاب کلاسیک به شمار می‌روند. با اضافه کردن اکسسوری‌هایی مانند کمربند یا گردنبند می‌توانید شیک بودن خود را نمایان تر کنید.

 از طرفی مانتوهای کتی کوتاه نیز گزینه ایده آلی برای استایل با شلوار مام استایل محسوب می‌شوند که می‌توانید از ایده های زیر برای خلق این نوع استایل استفاده کنید.

ست کردن شلوار مام استایل و کت مشکی

مانتو کتی مشکی به خوبی با شلوار مام استایل ذغالی ست می‌شود و ظاهری شیک برای شما خلق می‌کند. این نوع استایل برای قرارهای رسمی مهمانی های غیر رسمی و حتی یک گشت و گذار روزانه مناسب است.

اگر می‌خواهید جذاب تر به نظر برسید از اکسسوری های جذاب مانند ساعت نقره ای و زیورآلات نقره ای استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از عینک با بندهای طوسی استفاده کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد.

ست کردن شلوار مام استایل و کت جین

استایل با شلوار مام استایل و مانتو کتی جین بسیار مدرن و شیک به نظر می‌رسد. از یک تیشرت ساده سفید یا مشکی برای زیر کت استفاده کنید.

اگر کت شما جین آبی تیره است از شلوار مام استایل آبی روشن و بالعکس را انتخاب کنید تا تعادل در استایل تان برقرار شود.

برای تکمیل استایل کفش‌های کتانی بوت های چرم یا حتی صندل‌های راحت می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. کفش‌های سفید یا مشکی می‌توانند با این ترکیب هماهنگ شوند و به استایل شما جلوه جالب ببخشد.

جمع بندی

استایل با شلوار مام استایل هیچ محدودیتی ندارد. ما به شما کمک می‌کنیم تا علاوه بر مام استایل با هر نوع شلواری متفاوت ترین استایل ها را خلق کنید.

در فروشگاه میموسا شلوار زنانه مام استایل مام فیت و غیره با تنوع طرح و رنگ همراه با بهترین کیفیت و ضمانت خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در کمد لباس خود گزینه های بسیاری برای ایجاد یک استایل منحصر به فرد و حضور در قرارهای رسمی و غیر رسمی داشته باشید.

سوالات متداول

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

شلوار مام استایل با هر کفشی به خوبی ست می‌شود. انتخاب کفش مناسب به استایل شما و قراری که در آن حضور پیدا می‌کنید بستگی دارد. در زمستان می‌توانید از بوت و نیم بوت استفاده کنید. کتانی گزینه ای جذاب برای تمام فصل ها است. از طرفی در تابستان از پوشیدن صندل های رنگی غافل نشوید.

شلوار مام استایل برای چه اندامی مناسب است؟

شلوار مام استایل به دلیل نوع الگو و برشی که دارد برای تمام اندام ها مناسب است. شما باید متناسب با اندام خود لباس های دیگر را برای ست کردن با شلوار مام استایل به کار ببرید.

آیا شلوار مام استایل برای محیط های کاری و اداری مناسب است؟

بله می‌توانید آن را همراه با یک مانتو کتی و کفش پاشنه بلند زنانه یا تخت بپوشید.