توافقات گره گشا با بنیادمستضعفان در بخش اقتصادی واربعینی کرمانشاه – خبرگزاری لاکو | اخبار ایران و جهان

توافقات گره گشا با بنیادمستضعفان در بخش اقتصادی واربعینی کرمانشاه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار لاکو با اشاره به بخشی از توافقات تصویب شده در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه واحدهای دامداری سنگین در این استان یکی از مطالباتی بود که در این سفر محقق شد.

وی به توافقاتی برای احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این راستا توافقاتی برای احیا یک واحد ۱۰ هزار راسی گاوداری تعطیل شده در این استان صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه از توافق برای راه‌اندازی خط ۲ شرکت قوطی سازی کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته، برق پایدار این شرکت صنعتی نیز توسط یک دستگاه ژنراتور تهیه شده از سوی بنیاد مستضعفان، تأمین می‌شود.

صحرایی ادامه داد: بخشی دیگر از توافقات، سرعت بخشیدن به پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این استان است که مقرر شد ظرف ۱۸ ماه آینده با همراهی مردم و شبکه بانکی این پروژه ساخته و تحویل مردم کرمانشاه شود.

وی به توافقاتی برای تأمین زیرساخت‌های اربعین در کرمانشاه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در تکمیل زیرساخت‌های اربعین و نیز در راستای کمک رسانی به موکب‌های مستقر در این استان کمک‌های خوبی را می‌تواند ارائه دهد.