تکریم جامعه کارگری، نگاه و رویکرد دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری لاکو استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 در نشست با رییس و اعضای خانه کارگر استان در محل خانه کارگر، گفت: مقام معظم رهبری، همواره بهترین حامی مجموعه کارگران بوده و هستند که از این قشر زحمتکش دفاع و حمایت کرده و همواره توصیه هایی داشته و دارند.

وی افزود: از مردم استان بویژه جامعه کارگری که در بحث سفر رییس جمهور به استان سنگ تمام گذاشته و گل کاشتند، تقدیر و تشکر میکنم.

هاشمی خاطر نشان کرد: همانگونه که رییس جمهور فرمودند، امنیت و وحدت استان مثال زدنی است، نماینده ولی فقیه در استان محور وحدت استان هستند و همه ما مکلف هستیم تا شان و منزلت ایشان را حفظ کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، بیش از 330 درصد اعتبارات عمرانی نسبت به دور اول سفر افزایش یافته است .

استاندار سمنان گفت: ما کمترین تنش را در سطح استان و در حوزه کارگری تاکنون داشتیم که به همین واسطه از خانه کارگری به صورت ویژه تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: کمیسیون کارگری استان نیز بواسطه برگزاری منظم جلسات و پیگیری امور کارگران در این حوزه جزو کمیسیون های برتر کشور بوده و در آینده نیز این مهم ادامه خواهد داشت.

هاشمی عنوان کرد: بیمه بیکاری ما در سطح استان در حال کاهش است که امر بسیار ارزنده ای بوده و می توان گفت احیاء بالغ بر 201 واحد راکد استان، در این مهم تاثیر شایانی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تامین زمین برای احداث مکان جدید خانه کارگر استان با پیگیری امور، انجام شده که در آینده موارد و مباحث مرتبط با تسریع در ساخت نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار ضمن تاکید بر همراهی، همکاری و مساعدت همه جانبه دستگاه های اجرایی مرتبط با خانه کارگری استان، گفت: بحث درمان و معیشت، ایمنی در محیط کار و سایر موارد و مباحث جامعه کارگری به صورت ویژه و مستمر پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکریم جامعه کارگری، نگاه و رویکرد دولت سیزدهم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکریم جامعه کارگری، نگاه و رویکرد دولت سیزدهم است"، کلیک کنید.