راهنمای ست چاقوی آشپزخانه نینجا

راهنمای ست چاقوی آشپزخانه نینجا

چاقو جزء وسایل ضروری و مورد نیاز هر آشپزخانه است اما به استناد ضرب المثل معروف هر گردی گردو نیست می توانیم بگوییم: هر چاقویی که چاقو نیست. جنس چاقو تیزی تیغه آن گارانتی و تعداد تکه یا چاقوها از جمله مواردی است که در انتخاب چاقو می تواند مهم باشد. ست چاقوی آشپزخانه نینجا تمام ویژگی های مورد نیاز برای چاقوهای مناسب و فوق العاده آشپزخانه را داراست. از جنس چاقو شروع می کنیم. جنس فولاد ضد زنگ با دوام و تیغه های دقیق و محکم باعث عمر طولانی چاقو می شود. دومین مورد مربوط به تیزکننده تیغه های آن است. چاقو تیزکنِ حرفه ای تعبیه شده در بلوک چاقو باعث عملکرد فوق العاده ست چاقوی آشپزخانه 6 پارچه نینجا شده است.

راهنمای ست چاقوی آشپزخانه نینجا

وقتی تولید کننده از کیفیت کار خود اطمینان کافی داشته باشد مدت ضمانت کالای خود را افزایش می دهد. 10 سال گارانتی جهانی مطابق با استاندارد اروپا ویژگی است که در ست چاقوی آشپزخانه نینجا وجود دارد. 5 چاقوی تیز و قدرتمند به همراه یک قیچی آشپزخانه همه کاره از ست 6 پارچه چاقوی نینجا یک ترکیب فوق العاده و محکم ساخته است. ترکیبی که باعث می شود در عرض چند ثانیه یک چاقوی تیز برای آشپزی در کنار خود داشته باشید. آشپزی خوب نتیجه وسایل آشپزخانه نینجا Ninja است. وسایلی در حد ست چاقوی آشپزخانه نینجا.

معرفی اعضای ست چاقوی آشپزخانه نینجا

اگر بخواهیم به صورت جداگانه ست چاقوی آشپزخانه نینجا را معرفی کنیم باید بگوییم که این ست 6 تکه از یک چاقو 8 اینچی تشکیل شده که مخصوص سرآشپز است. هر چند نحوه ساخت ست چاقوی آشپزخانه نینجا به گونه ای است که تمام اقدامات برای حفظ سلامتی دستان شما هنگام کارکردن در نظر گرفته شده اما باید هنگام استفاده از این چاقو به شدت مراقب دستان خود باشید. تکه دوم مخصوص برش نان است. این چاقو هم یک چاقوی حدود 20 سانتی یا 8 اینچی است. چاقوی برش نینجا هم از دیگر اعضای خانواده ست چاقوی آشپزخانه نینجا به حساب می رود که مانند دو تکه اول 8 اینچ طول دارد. این چاقو مناسب میوه و سبزیجات است. تکه چهارم یک چاقوی کاربردی است و کمتر برای آشپزی به کار می رود. این چاقو 5 اینچی است. چاقوی پر کننده 3.5 اینچی عضو پنجم خانواده است. حذف چربی برش حبوبات مانند لوبیا سبز و … به وسیله این چاقو انجام می گیرد.

آخرین عضو خانواده  قیچی آشپزخانه است. جنس تیغه های این قیچی از استیل ضد زنگ است و کاربرد زیادی در باز کردن بسته ها خرد کردن گیاهان و دیگر کارهای جزئی آشپزخانه دارد. البته این کارکردها برخی از فعالیت های ست چاقوی آشپزخانه نینجا به حساب می روند و هر یک از از چاقوهای نینجا در جاهای دیگر هم می توانند کاربرد داشته باشند.

ست چاقوی نینجا یک ست همه چیز تمام

در واقع می توان گفت: ست چاقوی آشپزخانه نینجا فکر همه جای آشپزخانه و آشپزی را کرده است. با این خانواده دیگر نگران بریدن قطعه  قطعه کردن مواد لازم برای آشپزی باز کردن جعبه ها و… در آشپزخانه نباشید. سیستم چاقوی Ninja Foodi StaySharp یا همان سیستم تیز کن ست چاقوی آشپزخانه نینجا هم به گونه ای است که دیگر باید با چاقوهای کند قدیمی خداحافظی کنید. کافی است تا یک بار تیغه خشک و تمیز چاقو را در چاقو تیزکن قرار دهید تا تیغه شما برای مدتها تیز و آماده به کار باشد.

هر کدام از این چاقوها دارای یک چاقو تیز کن مخصوص هستند. چاقو تیز کن در بلوک هر یک از چاقوها تعبیه شده و خیال شما هم از این بابت راحت است. برای خرید انواع محصولات برند نینجا از نمایندگی Ninja نینجا مراجعه کنید و محصولات اصلی را از این نمایندگی خریداری کنید. 

ویژگی های ست چاقوی آشپزخانه نینجا

یکی از ویژگی های ست چاقوی آشپزخانه نینجا این است که هر چاقو به صورت یک تانگ کامل است. یعنی تیغه چاقو به صورتی  طراحی شده که از دسته عبور می کند. این نحوه ساخت باعث استحکام بیشتر تیغه و دسته چاقو می شود. جنس فولادی و منحصر به فرد تیغه از دیگر خصوصیاتی است که آن را از انواع دیگر متمایز می کند. فولاد ضد زنگ آلمانی جنسی نیست که به راحتی کارکرد خود را از دست بدهد. مخصوصا اگر طبق دستور العمل مشخص شده با StaySharp اقدام به تیز کردن آن نمایید.

ویژگی دوم ست چاقوی آشپزخانه نینجا این است که ساختار چاقوهای 5 گانه ست به گونه ای طراحی شده  که هنگام کارکردن ناخود آگاه در امتداد دست قرار می گیرد. در واقع حتی کار کردن مداوم و طولانی مدت با این چاقوها هم موجب خستگی دستان شما نخواهد شد.

ویژگی سوم ست چاقوی آشپزخانه نینجا قابل شست و شو بودن آن هاست. در مواقع مورد نیاز با خیال آسوده آنها را در ماشین ظرفشویی انداخته تا شسته شوند. خودتان هم می توانید با دست آنها را بشویید. البته مواظب تیغه های تیز آن ها باشید.

امیدواریم مطلب فوق که در واقع  راهنمای خرید ست چاقوی آشپزخانه نینجا بود مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.