لیست شرکت‌های مشاوره سئو 

زمانی که می‌خواهید موقعیت سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید بهتر است از مشاوران سئو شرکت هایی همچون وبسیما، فرین آکادمی، نشونت، پاخور وب، مای کاستومر، دی ام روم و… درخواست کنید. متخصصین بهینه سازی سایت در جلسه مشاوره سئو به اصول و مبانی گوگل پرداخته و برای رشد کسب و کار شما بهترین پیشنهادات را ارائه می‌دهند. فقط باید توجه کنید که سایت خود را به شرکت‌های مشاوره سئو معتبر بسپارید که ما در ادامه لیست شرکت‌های مشاوره سئو را ارائه می‌دهیم. 

لیست شرکت‌های مشاوره سئو 

لیست شرکت‌های مشاوره سئو ایرانی

 در ادامه فهرست شرکت‌ها مشاور سئو و افراد سرشناس در این حوزه در ایران معرفی می‌شوند: 
1.  پاخور وب: یکی از شرکت‌های برتر در حوزه مشاوره خدمات سئو است. این مجموعه خدمات طراحی سایت، خدمات سئو و خدمات تولید محتوا را به انجام می‌رساند و تاکنون تجربیات موفقی در حوزه طراحی و سئو سایت‌های پزشکی، دندانپزشکی و املاک داشته است. شما می‌توانید 
2. نشونت: در سال‌های اخیر نشونت تلاش کرده است که در همه زمینه‌های سئو سایت وورد کند. این شرکت بی‌شک یکی از برترین شرکت‌های مشاوره سئو در کشور شناخته می‌شود و خدمات کپی رایتر تا آموزش سئو و تولید محتوا را ارائه می‌دهد. 
3. سئوکار: این شرکت خدمات سئو سایت انجام می‌دهد و در بعضی از موارد خدمات مشاوره رایگان سئو را به انجام می‌رساند.
4. دی‌ام روم: یکی از شرکت‌های به نام در زمینه مشاوره سئو حرفه‌ای و تضمینی است. خدمات آنالیز سئو، طراحی سایت و آموزش سئو سایت از مجموعه خدمات دی‌ام روم می‌باشد. 
5. آکادمی فرین: یکی از شرکت ‌های برتر در حوزه مشاوره سئو می‌باشد و پکیج‌های گوناگون برای این خدمت در نظر گرفته است به طوری که هر شرکت با هر بودجه‌ای قادر به دریافت مشاوره سئو می‌باشد.
6. ایران فاندر: بیشتر یک شرکت آموزشی در حوزه تولید محتوا و خدمات سئو می‌باشد. اگر قصد دارید از سئو سایت اطلاعات جامعی به دست آورید و خودتان این کار را انجام دهید ایران فاندر گزینه‌ی مناسبی است. 
7. وب سیما: یکی از شرکت‌های بنام در زمینه طراحی سایت است که خدمات سئو را به انجام می‌رساند. 
8. سئوسل: همانطور که از نام سایت پیداست یکی از مجموعه‌های برتر در زمینه فروش خدمات مشاوره سئو می‌باشد. 
9. آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر: در این مجموعه علاوه بر خدمات سئو خدماتی از قبیل طراحی سایت و خدمات آموزشی ارائه می‌شود. 
10. میزفا: یکی از شرکت‌های برتر در حوزه سئو می‌باشد. این مجموعه با کادری مجرب خدمات سئو و خدمات تبلیغات گوگل را به انجام می‌رساند. 

علاوه بر سایت‌های فوق که مستقیما خدمات سئو انجام می‌دهند سایت‌های زیادی هستند که خدمات دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهند و به نوعی با سئو سرو کار دارند. 
در روزهای اخیر در پویش اینستاگرامی شاهد شکل‌گیری گروهی به نام مافیای سئو هستیم. در این بین بهترین و برجسته‌ترین افراد و شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف سئو فعالیت دارند گرد هم آمده‌اند تا بهترین راه کارها و استراتژی‌های موتورهای جستجو گوگل را با هم در میان بگذارند و از تجربیات همدیگر استفاده کنند. 

معیارهای انتخاب لیست شرکت‌های مشاوره سئو

در کشورهای پیشرفته سیستمی برای رتبه بندی شرکت‌های مشاوره سئو وجود دارد و این کار را برای مشتریان آسان می‌کند. اما در ایران چنین سیستمی وجود ندارد اما در مجموع جستجوی گوگل نتایج بسیار خوبی از شرکت‌های مشاور سئو ارائه می‌دهد. 
سئوکاران مشهور دارای شرکت‌های معروفی می‌باشند و به نتایج چشم‌گیری دست یافته‌اند و سایت آنها در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارد. آنها نویسندگان وبلاگ، دارای کتاب‌های تاثیرگذار در حوزه سئو و همچنین سخنران و برگزارکنندگان کنفرانس و همچنین استادان سئو خوبی هستند.
این شرکت‌ها در کنار سابقه فعالیت و میزان تجربه فنی دارای نمونه‌کارهای سئو و بسته‌های مشاوره مناسب می‌باشند و مشتریان از آنها رضایت دارند. 

لیست شرکت‌های مشاور سئو خارجی 2024

لیست شرکت‌های مشاوره سئو در جهان بر اساس پارامترهای متعدد از جمله قیمت گذاری، انواع خدمات سئو، شهرت خدمات مشتری و سابقه معرفی شده‌اند. این شرکت‌ها عبارتند از :
1. Highervisibility: در کنار خدمات مشاوره سئو بهترین خدمات آموزش و تربیت مشاوره سئو را ارائه می‌دهد. 
2. WebFX: بهترین شرکت مشاوره سئو برای شرکت‌هایی که قصد پرداخت هزینه بالا دارند.
3. Fannit: بهترین شرکت‌های مشاور سئو برای رشد 
4. Manta: ارائه خدمات سئو مقرون به صرفه 
5. Sure Oak: بهترین شرکت برای تولید محتوا سئو شده 
6. SEO Brand: بهترین شرکت سئو فنی سایت 
7. Straight North: ارائه قراردادهای انعطاف‌پذیر 
8. Searchbloom: بهترین برای مشاغل متوسط بازار
9. SmartSites: خدمات دهی کامل سئو سایت
10. Funnel Boost Media: بهترین برای سئوی محلی
علاوه بر اینها افرادی هستند که در قالب فریلنسر در سایت‌های کاریابی خارجی مشغول به فعالیت هستند و بهترین مشاوره سئو را ارائه می‌دهند. برای شناسایی این افراد کافی است رزومه آنها را مطالعه کنید و بیشتر در مورد آنها بدانید.

مشهورترین مشاوران سئو در ایران

 بعد از همه‌گیری کرونا افراد زیادی در حوزه مشاوره سئو وارد شدند و افرادی موفق در این حوزه شناخته شده‌اند. این افراد در کنار مشاوره به بهترین و معروف‌ترین سایت‌ها در کشور، مهارت آموزش را کسب کرده‌اند و به افراد علاقه‌مند در این حوزه آموزش می‌دهند. شرکت پاخور وب با تیمی حرفه‌ای و مجرب در سال‌های اخیر توانسته است صدها خدمات مشاوره سئو سایت را به انجام برساند و تاکنون توانسته است موفقیت‌های بیشماری در این حوزه به دست آورد. 

جمع بندی 
شما می‌توانید به شرکت پاخور وب در به دست آوردن بهترین رتبه در موتورهای جستجو گوگل(SEO) اعتماد کنید. برای این منظور فقط کافی است با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با این مجموعه در تماس باشید.