نمایشگاه های فروش بهاره آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد

نمایشگاه‌های فروش بهاره آذربایجان‌غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد

به گزارش لاکو آذربایجان غربی، به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت آذربایجان غربی امسال نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در شهرستان های ارومیه و میاندوآب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تخفیف های ارایه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه های برگزاری این نمایشگاه است و مکان برگزاری این نمایشگاه در ارومیه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی ارومیه و در شهرستان میاندوآب در محل سایت نمایشگاهی این شهرستان واقع در خیابان امام(ره) میاندوآب است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد بستر لازم جهت عرضه مستقیم کالا در شهرهای فاقد سایت نمایشگاهی افزود: بجز ارومیه و میاندوآب در 7 شهرستان با مدیریت اتاق های اصناف 560 واحد جهت عرضه مستقیم کالا تعیین گردیده است.

فرهمند گفت: 400 غرفه در استان فروش فوق العاده خواهند داشت که از این تعداد 150 غرفه متعلق به واحدهای صنفی و 250 غرفه مربوط به فروشگاه های زنجیره ای است.

گفتنی است، نمایشگاه فروش بهاره در ارومیه از 15 تا 21 اسفند در 220 غرفه به مدت 7 روز و در شهرستان میاندوآب از 5 تا 25 اسفند در 200 غرفه بمدت 20 روز از ساعت 16 تا 22 برگزار می شود.

46