آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رئیس اتحادیه

رییس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به وجود تعطیلات در روزهای آینده و وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش قیمت طلا نخواهیم بود.

نادر بذرافشان – رییس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران – در گفت وگو با لاکو، در رابطه با وضعیت قیمت طلا گفت: برای امروز مقداری شاهد افزایش قیمت طلا بوده ایم که با توجه به نوسانات امروز در بازار ارز قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز با 50 هزار تومان افزایش، مبلغ دو میلیون و 790 هزار تومان، قیمت تمام سکه طرح جدید با 800 هزار تومان افزایش به مبلغ 32 میلیون و 650 هزار تومان، نیم سکه با 100 هزار تومان افزایش به مبلغ 18 میلیون تومان و ربع سکه با 150 هزار تومان افزایش به مبلغ 11 میلیون و 50 هزار تومان، مبادله شد.

بذرافشان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در آخر هفته قرار داریم و در روزهای ابتدای هفته آتی نیز تعطیلی رسمی وجود دارد، درباره وضعیت بازار ارز و سکه توضیح داد: به نظر می رسد که شاهد نوسان قیمت در بازار طلا نباشیم و در صورت عدم وقوع یک بحران سیاسی در سطح جهانی یا منطقه ای که باعث تغییر در قیمت جهانی طلا می شود، نباید شاهد افزایش قیمت طلا باشیم و ممکن است برای هفته آینده به صورت طبیعی بین 1 تا 3 درصد نوسانات احتمالی در بازار طلا وجود داشته باشد.

پایان خبر لاکو