ساخت 3 ورزشگاه جدید در تهران با مشارکت چینی ها + فیلم

گودرزی در گفت وگو با لاکو خبر داد: 

ساخت ۳ ورزشگاه جدید در تهران با مشارکت چینی‌ها + فیلم

ساخت 3 ورزشگاه جدید در تهران با مشارکت چینی ها + فیلم

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادمان با چینی ها درباره ساخت 3 ورزشگاه جدید در شهر تهران صحبت کردیم، این طرح پس از تامین منابع مالی آغاز خواهد شد. 

داود گودرزی مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری لاکو، اظهار کرد: ما در بحث ورزش در شهر تهران 3 برنامه را به طور همزمان دنبال کردیم و یکی از این برنامه ها این بود که تلاش کردیم همه مجموعه های ورزشی را بازسازی کرده و تجهیزات آن ها را تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: برخی از این مجموعه های ورزشی چند سالی متروکه مانده و رها شده بودند و تلاش کردیم که شرایط این مجموعه ها را فراهم کنیم تا شهروندان عزیز از آن ها استفاده کنند.

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: در کنار بازسازی مجموعه های ورزشی قدیمی در پایتخت، چند مجموعه ورزشی جدید هم طراحی کردیم.

گودرزی در ادامه یادآور شد: در قراردادمان با چینی ها درباره ساخت 3 ورزشگاه جدید در شهر تهران صحبت شده، تا پس از نهایی کردن منابع مالی آن کار شروع شود.

وی تصریح کرد: مقوله ورزش یک مقوله جدی در مدیریت شهری جدید است و در طول این 2 – 3 سال برای آن وقت می گذاریم.

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: متولی ساخت ورزشگاهی که رییس جمهور دستور ساخت آن را داد، وزارت ورزش است و ما هم اگر بتوانیم کمکی انجام بدهیم انجام می دهیم اما کار شهرداری نیست.