100 خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند – خبرگزاری لاکو | اخبار ایران و جهان

۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار لاکو، روح الله بهشتی فرد در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در پی بارندگی های های اخیر که از شب گذشته آغاز شد و از قبل از ظهر امروز شدت گرفت، آتش نشانان بیش از 100 مورد امداد رسانی به خودروهای گرفتار شده در معابر شهری و 100 مورد تخلیه آب منازل مسکونی در سطح شهر اقدام کردند.

وی افزود: به رغم آمادگی شبانه روزی تیم های عملیاتی آتش نشانی، از روز قبل، هشدار آماده باش 100 درصدی به کلیه نیروهای عملیاتی و ستادی ابلاغ شد و از صبح امروز، کار امداد رسانی به شهروندان توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی فرد بیان کرد: در پی بارندگی های اخیر، گزارش آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی، خصوصاً ساختمان های در حال ساخت به سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی شد و بلافاصله تیم های عملیاتی از پنج ایستگاه عملیاتی به محل های گزارش شده اعزام و به شهروندان امداد رسانی کردند.

وی از مهار د 2 مورد آتش سوزی منزل مسکونی و چندین مورد فرونشست زمین و تخلیه آب ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر توسط آتش نشانان اشاره کرد و افزود: به رغم کمبود امکانات کار امداد رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.