پروژه های نیمه تمام مورد توجه رییس جمهور در گلستان افتتاح شده اند – خبرگزاری لاکو | اخبار ایران و جهان

پروژه‌های نیمه‌تمام مورد توجه رئیس‌جمهور در گلستان افتتاح شده اند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سیدمحمد میرزمانی، در گفت وگو با خبرنگار لاکو با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده اظهار کرد: خوشبختانه با همگرایی بسیار خوبی که بین مدیران شهرستان حاکم است، پروژه هایی که در حوزه های مختلف طی سه سال اخیر توسط شهرداری تعریف شده بر اساس نیاز مردم و مردم محور کار بوده اند.

وی افزود: میزان اعتبار شهرداری گلستان در حال حاضر یک میلیارد تومان است و عملکرد شهرداری گلستان تقریباً با 20 سال گذشته برابری می کند که این موضوع به همکاری مدیران شهری، شهرستانی و استانی برمی گردد.

شهردار گلستان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمامی که رییس جمهور شهید تاکید بر اتمام آن ها داشتند، سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسید، تاکید کرد: شهر گلستان با جمعیت 300 هزار نفر فاقد آرامستان بود که برای نخستین بار در دوره ششم مدیریت شهری گلستان، ساخت آن در دستور کار قرار گرفت و فاز نخست آن راه اندازی شد.

میرزمانی گفت: پروژه هدایت آب های سطحی از جمله پروژه های شاخص و حیاتی مجموعه شهرداری و شورا بود که عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی پنج سرای محله در نقاط مختلف شهر گلستان به همت مجموعه شهرداری و شورا در حال ساخت است، همچنین 70 هزار متر مربع فضای اداری، فرهنگی، و ورزشی در دوره ششم مدیریت شهری اضافه شده و بالغ بر 100 هزار متر مربع نیز فضای سبز جدید در حال ساخت قرار دارد.

شهردار گلستان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور ضوابط بافت های فرسوده شهر گلستان بومی سازی و مردم محور شده، تصریح کرد: ساخت استادیوم 10 هزار نفری، احداث گلخانه برای کسب درآمد پایدار شهری، ساخت مجموعه ورزشی و بوستان ویژه بانوان، ساخت جایگاه سوخت، ساخت سالن های ورزشی و بوستان ها و نهضت آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی و… از مهمترین فعالیت های عمرانی انجام شده و در حال اجرا در شهر گلستان است.