کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا برای جای جوش

کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا برای جای جوش

استحکام پوست موجب جوانی و شادابی بیشتر می‌شود و از موارد مهمی ست که افراد در سنین مختلف به دنبال راه حلی برای دستیابی به آن هستند.

کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا برای جای جوش

کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو 100میلی لیتر ، محصولی با کیفیت و فوق‌العاده تحت لیسانس شرکت ایتالیایی گاتیو «GATIEAU» می‌باشد، که توسط شرکت بازاریابان ایران زمین (BIZ) و به عنوان یکی از محصولات بیز به بازار عرضه شده است و توسط وبسایت آقای بیز به فروش می‌رسد.

شلی و افتادگی پوست تاثیر بسزایی در پیری زودرس دارد، اگر مایلید ظاهر جوانتری به نسبت سن‌تان داشته باشید و یا جزو افراد زیر هستید، می‌توانید با استفاده از این محصول بینظیر، جوان‌تر به نظر برسید و شلی و افتادگی پوست خود را کاملا ایمن و برای همیشه برطرف کنید.

افرادی که به دلیل افزایش سن دچار شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن مانند: بازوها، ران ها، گردن و صورت هستند.
بانوانی که پس از بارداری دچار افتادگی پوست در ناحیه شکم و سینه‌ها شده‌اند.
خانم‌ها و آقایانی که به دلیل کاهش مکرر وزن، افتادگی پوست را تجربه کرده‌اند.
افرادی که به دنبال پوست مستحکم‌تر و شاداب‌تری هستند.
در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی ویژگی ها ، ترکیبات موثر و مزایای استفاده از کرم سفت کننده گاتیو بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

کرم ترمیم کننده پوست دکتر ژیلا برای بازسازی سلول های تضعیف شده پوست قابل استفاده می باشد. کرم دکتر ژیلا خارش، قرمزی و التهاب را کنترل و آن را بهبود می بخشد. این محصول برای از بین بردن جای جوش و لک های ناشی از آبله مرغان نیز موثر است. علائم پسوریازیس، درماتیت، آتوپیک را برطرف و پوستی صاف و یکدست برایتان به وجود می آورد.

خرید کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو

سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم و بازسازی می کند.

کرم ترمیم کننده پوست دکتر ژیلا با خاصیت ضد التهابی

قیمت کرم روشن کننده گاتیو برای استفاده بعد از لیزر، پیلینگ و جراحت های سطحی فوق العاده موثر می باشد. در ترمیم و بازسازی زخم و سوختگی های سطحی  مانند آفتاب سوختگی نیز عالی عمل می کند. التهاب های پوستی را کاهش و آن ها را به خوبی التیام می دهد. در ادامه ترکیبات کرم دکتر ژیلا را بررسی می کنیم.

اوره: پوست را بازسازی و آن را آبرسانی و مرطوب می کند. اوره تا حدی در رفع لک های پوست مناسب می باشد.
روغن آووکادو: برای درمان پسوریازیس مناسب، از خشکی جلوگیری و آن را مرطوب نگه می دارد. سلول های مرده را از بین برده، جای آکنه و جوش را برطرف می کند.
روغن بابونه: برای بهبود خارش، التهاب پوست، عالی و آن را آبرسانی می کند. بابونه شفافیت پوست را به ارمغان آورده و لک ها را کاهش می دهد.
روغن جوانه گندم: با خواص ضد پیری در از بین بردن چین و چروک موثر، سبب ترمیم بافت پوست شما می گردد. جوانه گندم از ایجاد لک های ناشی از آفتاب جلوگیری و با خاصیت نرم کنندگی مانع از خشکی پوستتان می شود.
روغن زیتون: آسیب های پوستی را از بین برده، باعث کنترل و ترمیم انواع راش می گردد. برای درمان خشکی پوست فوق العاده و آن را تغذیه می کند.
زینک اکساید: برای رفع مشکلات پوستی مانند خارش و التهاب پوست مناسب، با خواص ضد باکتری آلودگی ها را از روی پوست از بین برده، جراحت های سطحی، آفتاب سوختگی و التهاب های بعد از لیزر را بهبود می بخشد.
عصاره بید کانادایی: برای از بین بردن جای جوش های عفونی و التهابی عالی و پوستی شفاف برایتان به ارمغان می آورد. بید کانادایی تا حدی پوست را روشن می کند.
عصاره گل راعی: برای بهبود جای زخم و سوختگی های سطحی موثر و ردی از آن تیرگی و لک ها باقی نمی گذارد. گل راعی قرمزی پوست را ترمیم، آن را تسکین و سلول های آسیب دیده را بازسازی می کند.
عصاره گل همیشه بهار: با جلوگیری از پیری زودرس سلول ها از پوست محافظت می کند. گل همیشه بهار بافت آسیب دیده پوست را بازسازی می کند.
موم زنبور عسل: به تولید کلاژن در پوست کمک می کند. سلامت پوست را تامین و از آن در برابر اشعه های ماورای بنفش محافظت می کند. موم زنبور عسل برای رفع بریدگی، خراش، کوفتگی، زخم و بثورات پوستی فوق العاده عمل می کند.
سایر ترکیب ها: گلیسیرین، پانتنول، سدیم لاکتات و دایمتیکون.

قیمت کرم گاتیو اصل در فروشگاه آقای بیز به پیشنهاد دکتر ژیلا ارائه می شود.

کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو

نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا:

مقداری از کرم را به پوست تمیز آغشته و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. محصول را 3 الی 5 بار به پوست آغشته و ماساژ دهید.

 

یک دیدگاه

  1. من چند هفته پیش برای اولین بار از دوچرخه برقی استفاده کردم و واقعاً تجربه عالی‌ای بود. سرعت و کنترل خیلی بهتری نسبت به دوچرخه‌های عادی داره و برای مسیرهای طولانی خیلی مفیده.

    کسی دیگه هم تجربه استفاده از دوچرخه برقی رو داره؟ به نظرتون برای رفت‌وآمد روزانه ارزش خرید داره؟