نقد و برسی دوربین گوپرو gopro HERO11 Black HERO11 Black

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات

نقد و برسی دوربین گوپرو gopro HERO11 Black HERO11 Black

دوربین گوپرو gopro HERO11 Black

HERO11 Black

هستید با مجله لاکو همراه باشید.

مشخصات فنی

دوربین گوپرو gopro HERO11 Black

HERO11 Black

دوربین های ورزشی سبک خاصی از دوربین ها هستند و به گونه ای طراحی شده اند که برای ضبط صحنه های ورزشی با دقت بالا مناسب هستند. این مدل دوربین نسبت به دوربین های معمولی دوام بیشتری دارد و برای عکاسی در حال حرکت مناسب است. برند GoPro یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات عکاسی است دوربین Gopro Hero 11 در بازار عکاسی ورزشی راه اندازی شد. اگر به عکاسی ورزشی علاقه مند هستید و به دنبال دوربینی با کیفیت برای ثبت تصاویر ورزشی مانند دوچرخه سواری، اسکی و … هستید، تا پایان این پرس و جو با ما همراه باشید.

ویژگی های دوربین Gopro hero 11

دوربین GoPro HERO11 Black این دوربین با رزولوشن 27 مگاپیکسل یکی از با کیفیت ترین دوربین ها برای عکاسی ورزشی است. این دوربین ضد آب بوده و به همین دلیل برای عکاسی در استخرها و ورزش های آبی کاربرد دارد و تا عمق 10 متری ضد آب است. در جلو و پشت این دوربین یک صفحه نمایش لمسی LCD تعبیه شده است. این دوربین دارای پورت USB Type-C و بدون سوکت HDMI است.

دوربین GoPro Hero 11 دارای حافظه داخلی 32 بیتی است و همچنین از قابلیت ضبط تصاویر فول فریم با نسبت تصویر 7:8 پشتیبانی می کند. همچنین امکان ضبط تصاویر 16:9 در حالت High View نیز وجود دارد. گزینه ای برای اضافه کردن تجهیزات اضافی به این دوربین وجود دارد که عملکرد دوربین GoPro را افزایش می دهد GoPro HERO11 Black قابل انجام است و باعث رضایت مصرف کننده می شود.

این مدل دوربین اسپرت دارای قابلیت عکاسی لیزری بوده و برای عکاسی در فضاهای تاریک نیز بسیار کاربردی است. از دیگر ویژگی های دوربین ورزشی GoPro می توان به ذخیره خودکار ویدیوها و همچنین آپلود ویدیوها و مشاهده آنها به عنوان یک ویدیوی جدید اشاره کرد.

Gopro hero 11 ویژگی های ویژه

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین GoPro HERO 11 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال دوربین به WIFI
  • وزن دوربین 127 گرم و رنگ مشکی است
  • قابلیت ضبط حرکت آهسته تا 10 برابر کندتر
  • وجود صفحه نمایش LCD لمسی در جلو و پشت دوربین GoPro
  • وضوح 27 مگاپیکسل دارد
  • فیلمبرداری با وضوح 4K، 6K و 5.3K
  • دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1270 میلی آمپر ساعت است
  • مناسب برای عکاسی ورزشی و اکشن

راهنمای خرید دوربین سیاه GoPro HERO11

چه زمانی خرید دوربین gopro hero 11 به اصل بودن محصول، اقلام همراه و وضعیت کار دوربین دقت کنید. کابل USB Type-C و کیف دوربین از جمله اقلام موجود در این محصول هستند. این دوربین از نظر اندازه کوچک و کیفیت بالایی در تکان دادن و ثبت تصاویر حرفه ای دارد. اگر قصد خرید دوربین GoPro Hero را دارید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. با خرید دوربین gopro hero 11 از فروشگاه اینترنتی سایت ما می توانید از کیفیت محصول و قیمت تضمینی آن مطمئن شوید.

کارشناسان سایت ما با تحلیل بازار بهترین و منصفانه ترین قیمت دوربین های ورزشی را ارائه و در سایت رسمی سایت ما قرار دادند. شما می توانید از هر نقطه ایران به صورت آنلاین خرید کنید و از خدمات نورونگر بهره مند شوید.