انتخاب شیرآلات کرومات 70% نظافت آسان تر

همان طور که می دانید شیرآلات اهرمی یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها در هر ساختمانی به شمار می آیند و انتخاب درست آن ها می تواند زیبایی آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام را چند برابر کند اما این که دقیقا چه نوع شیرآلاتی را برای این فضا ها انتخاب کنیم که علاوه بر زیبایی دوام و مقاومت بالایی داشته باشد شاید برای شما کمی سخت به نظر بیاید. اما اصلا نگران نباشید ما در ادامه می خواهیم یکی از پر مصرف ترین شیرآلاتی را به شما معرفی کنیم که هیچ گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

انتخاب شیرآلات کرومات 70% نظافت آسان تر

شیرآلات کرومات

شیرآلات کرومات یا همان شیرآلات کروم مات بی شک یکی از بهترین و پرکاربرد ترین شیرآلات می باشند. از آنجایی که این شیرآلات با استفاده از کروم آبکاری می شوند به آن ها شیرآلات کروم گفته می شود که به دو صورت براق و مات در بازار وجود دارند که نوع براق آن دارای زرق و برق زیادی است اما نوع مات آن بهتر بوده و در برابر خط و و خش ها و از همه مهم تر آلودگی و کثیفی ها مقاوم تر است. دلیل مقاومت شیرآلات کرومات هم به سبب آبکاری کروم می باشد. زیرا کروم که در سال 1798 میلادی کشف شده است جزوی از فلزات بوده و بسیار سخت و شکننده است.

مزایای استفاده از شیرآلات کروم مات

به طور کلی شیرآلات کروم و شیرآلات کروم مات دارای مزایای زیاد و فوق العاده ای هستند. به همین دلیل حتی با روی کار آمدن شیرآلات جدید تر هم جایگاه خود را حفظ کرده و افراد زیادی آن ها را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می کنند. در ادامه چند نمونه از مزایای استفاده از شیرآلات کرومات را برای انتخاب راحت تر شما توضیح داده ایم:

  • مقاومت بالایی دارد.

یکی از مهم ترین مزایایی که شیرآلات کروم مات دارند مقاومت و استحکام بالا تری است که نسبت به مدل های براق دارند. مقاومت بالای شیرآلات کرومات به دلیل داشتن لایه ای نازک از فلز کروم بر روی فلز نیکل است که همین امر سبب شده تا مقاومت بالایی در برابر خط و خش داشته باشند. هم چنین این شیرآلات در برابر خوردگی نیز مقاوم بوده و انتخاب مناسبی برای سرویس های بهداشتی و حمام هستند.

  • در برابر تغییرات دمایی مقاوم است.

شیرآلات کرومات در برابر تغییرات دمایی و افزایش دمای آب دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود و از خود واکنش منفی نشان نمی دهد. هم چنین در فصول سرد سال و با کم و زیاد شدن درجه آب هم ظاهر شیرآلات دچار تغییر نمی شود.

  • به سادگی تمیز می شود.

یکی دیگر مزایای منحصر به فرد شیرآلات کرومات این است که لکه های آب سبب کدر و لک شدن آن ها نمی شود و به سادگی و با یک شستشوی ساده هم مانند روز اول تمیز می شوند برای همین مزیتی که دارند گزینه ی عالی برای آشپزخانه می باشد زیرا خانم ها دوست ندارند در اثر گذشت زمان شیرآلات آشپزخانه آن ها کدر شود.

  • با هر سبکی هماهنگ می شود.

آخرین مزیتی که شیرآلات کرومات دارند این بوده که با هر سبک و دکوراسیونی هماهنگ می شود. با توجه به این که رنگ کروم رنگی خنثی می باشد شما می توانید آن را با هر لوازم و اکسسوری هماهنگ و ست کنید و از زیبایی بی نظیر آن در آشپزخانه ی خود لذت ببرید.

ظرفشویی دومنظوره کرومات

آیا شیرآلات کرومات گران هستند؟

با توجه به گرانی ها و شرایط اقتصادی اخیر بیشتر افراد دوست دارند شیرآلات کرومی را خریداری کنند که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشند. شاید اکنون با خود بگویید شیرآلات کرومات به دلیل مزایای زیادی که دارند قطعا گران هستند و قیمت بالایی دارند اما بهتر است بدانید قیمت شیرآلات کروم مات به عوامل مختلفی که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم بستگی دارد:

  1. طراحی

اگر دقت کرده باشید شیرآلات کروم مات دارای طرح های متنوع خاص و زیبا بوده و حتی از نظر عمکرد شان نیز با هم متفاوت هستند که تمامی این ها در قیمت نهایی آن ها تاثیرگذار خواهد بود.

  1. آبکاری

یکی دیگر از عوامل موثر بر رروی قیمت شیرآلات کروم مات نوع آبکاری آن ها می باشد. در واقع آبکاری هر چه با جنس مرغوب تر و ضخامت بیشتری انجام شود دارای قیمت بالاتری خواهد بود زیرا نوع آبکاری در افزایش طول عمر شیرآلات کروم مات و زنگ زدگی و خوردگی آن ها تاثیر به سزایی دارد.

  1. برند تولید کننده

برند تولید کننده هم در قیمت نهایی شیرآلات کروم ماتی که می خرید موثر است در واقع اگر شما شیرآلات مورد نظر خود را از برند معتبر خریداری کنید شاید از لحاظ قیمتی هزینه ی بیشتری را بپردازید اما کیفیت محصولی که خریداری می کنید با نمونه های دیگر تفاوت های زیادی خواهد داشت. توجه داشته باشید که برند کسری یکی از بهترین برند ها برای خرید شیرآلات کروم مات برای شما عزیزان می باشد.

  1. گارانتی

در آخر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بر روی قیمت شیرآلات کروم مات تاثیر خواهد داشت. سعی کنید شیرآلات کروماتی را تهیه کنید که دارای گارانتی باشد شاید از لحاظ قیمتی مقداری با شیرآلات بدون گارانتی فرق داشته باشند اما گارانتی به شما کمک می کند تا در صورت آسیب دیدن شیرآلات از خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید.

حرف آخر

اکنون که در مورد شیرآلات کرومات اطلاعات لازم را به دست آوردید می توانید با خیالی آسوده برای خرید این شیرآلات اقدام کنید و از مزایای فوق العاده ی آن بهره مند شوید.