از خلق ایده تا تولید محصول بومی و سنتی با رویکرد اقتصادی و تجاری + تصاویر

در نمایشگاه «زمستانه» صورت گرفت؛

از خلق ایده تا تولید محصول بومی و سنتی با رویکرد اقتصادی و تجاری + تصاویر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: نمایشگاه صنایع خلّاق و دست ساخته های دانشجویان لاکو تاییدی بر عملکرد قابل قبول این دانشجویان در عرصه تولیدات بومی و سنتی با رویکرد اقتصادی و تجاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری لاکو، نمایشگاه صنایع خلّاق و دست ساخته های دانشجویان دانشکده مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با رویکرد «نمایش، فروش و تبلیغات» در معرض دید عمومی قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به توانمندی دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی گفت: این نمایشگاه لاکو تاییدی بر عملکرد قابل قبول این دانشجویان در عرصه تولیدات بومی و سنتی با رویکرد اقتصادی و تجاری است که می تواند به عنوان یک عملکرد قابل قبول توسعه و گسترش پیدا کند.

محمدحسین رنجبر، کارآفرینی، مهارت آموزی، خلّاقیت و نوآوری را از صفات بارز دانشکده کارآفرینی عنوان کرد و افزود: دانشجویان طراحی و دوخت با آفرینش آثار در خور توجه علاوه بر نشان دادن فرهنگ و سنت هرمزگان توانستند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و سایر دانشجویان را نیز برای حرکت در این مسیر تشویق کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که تمام دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان باید با نوآوری و خلّاقیت به سمت مهارت آموزی و کارآفرینی حرکت و دستاورد های خود را برای فروش عرضه کنند.

کارشناس مسیول دانشکده مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم گفت: نمایشگاه صنایع خلّاق و دست ساخته های دانشجویان دانشکده مهارتی به منظور تشویق دانشجویان با رویکرد نمایش و فروش آثار دانشجویان این دانشکده به خصوص دانشجویان رشته طراحی و دوخت برگزار شد و آثار مختلفی از لباس های محلی و سنتی، کت و دامن، کت و شلوار، لباس های سوزن دوزی شده، انواع کیف و کفش، تابلو های نقاشی رنگ و روغن، زیورآلات در سبک های مختلف به نمایش و فروش گذاشته شد.

حسین سازگار افزود: در بخش دوخت، انواع کوسن، رو بالشتی، رانر، روتختی، کاورتشک، پرده و در بخش مسابقه نیز رقابت بین دانشجویان این دانشکده با سایر دانشگاه های استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه صنایع خلّاق و دست ساخته های دانشجویان دانشکده مهارتی از بعد از ظهر شنبه 12 تا روز چهارشنبه 16 اسفندماه در محل بازارچه دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید به روی علاقه مندان باز است.