برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان

شهروندان نیوزیلندی در اعتراض به سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار ساکنان نوار غزه راهپیمایی برگزار کرده و خواستار توقف جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان شدند.

برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان

به گزارش لاکو، صدها تن از شهروندان نیوزیلندی در شهر «کرایست چرچ» و «وانگاری» تجمع اعتراض آمیز برپا کرده و خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شدند.

براساس گزارش الجزیره، شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی همچون «جنگ را متوقف کنید» و «فلسطین آزاد است» سر دادند.

معترضان با در دست داشتن پرچم های فلسطین سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار ساکنان نوار غزه را محکوم و خواستار توقف جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان شدند.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای صد و نودمین روز متوالی در بحبوحه بمباران های شدید که روزانه صدها شهید و مجروح بر جای می گذارد، ادامه دارد و سیاست قحطی که اشغالگران در پیش گرفته اند نیز در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است، اما مقاومت فلسطین از پای ننشسته و همچنان به «طوفان الاقصی» ادامه می دهد.

وزارت بهداشت غزه روز جمعه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به 33 هزار و 634 شهید و 76 هزار و 214 زخمی رسیده است. این در حالی است که بسیار از افراد کشته و زخمی در مسیرها و زیر آوار در نتیجه حملات اشغالگران هستند که دسترسی به آنها ممکن نیست.

پایان خبر لاکو