دوئل بزرگ ملی‌پوش‌های فوتسال/ نفت اصفهان چشم به اولین امتیاز – خبرگزاری لاکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار لاکو، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز جمعه نوزدهم مرداد از ساعت ۱۶ با برگزاری ۴ دیدار به پایان خواهد رسید و در مهمترین دیدار، تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان میهمان تیم پرستاره گهرزمین سیرجان خواهد بود.

دوئل بزرگ ملی‌پوش‌های فوتسال/ نفت اصفهان چشم به اولین امتیاز

گهر زمین سیرجان – گیتی پسند
تیم فوتبال گهرزمین سیرجان در حالی باید از گیتی پسند پذیرایی کند که این تیم سیرجانی علی رغم بازیکنان بزرگی که در فصل نقل و انتقالات خریداری کرد نتوانسته است در ۴ هفته ابتدایی مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و با ۳ شکست و یک پیروزی در رده دوازدهم جدول قرار دارد. حسین طیبی، سالار آقاپور، مسلم اولادقباد و پرکاس از جمله بازیکنان نام آشنای گهرزمین هستند.

در سوی دیگر اما گیتی پسند همچون فصل گذشته شروع خوبی داشت و توانست هر چهار دیدار خود را با برتری پشت سر بگذارد و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. در این تیم هم بازیکنان ملی پوشی مانند سنگ سفیدی، احمدعباسی، درخشانی و باقر محمدی حضور دارند.

مس سونگون – ایرالکو اراک
تیم فوتسال مس سونگون در کنار گیتی پسند تنها تیم های بدون شکست لیگ برتر هستند. مسی ها در ۴ هفته اخیر ۳ برد و یک مساوی به دست آورده اند و در صورتی که برابر ایرالکو به برتری برسند می توانند به رده دوم صعود کنند و در صورتی که گیتی پسند امتیاز از دست بدهد می توانند امیدوار به صدرنشینی باشند.

شهرداری ساوه – پالایش نفت بندرعباس
پالایش نفت بندرعباس هم در این فصل شروع خوبی داشته است و با ۳ پیروزی در چهار بازی با ۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. شهرداری ساوه هم با ۷ امتیاز ششم است و در این بازی خانگی کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارد.

پالایش نفت اصفهان – فولاد زرند ایرانیان
پالایش نفت اصفهان تنها تیم بدون امتیاز جدول است. این تیم تازه لیگ برتری شده امیدوار است بتواند در خانه و برابر تیم فولاد زرند ایرانیان که با ۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد بتواند اولین امتیاز خود را در این فصل به دست بیاورد.

رقابت های لیگ برتر، روز پنجشنبه با ۳ دیدار آغاز شده بود که با برتری تیم های هیات فوتبال قم، کراپ الوند و فولاد هرمزگان به پایان رسید.

* فرش آرا صفر – یک هیات فوتبال قم
* کراپ الوند ۳ – صفر سفیر گفتمان
* فولاد هرمزگان ۳ – ۲ سن ایچ ساوه