رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «افشین سفاهن» را به عنوان «رئیس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس» وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری لاکو در متن حکم انتصاب حسین سیمایی وزیر علوم خطاب به افشین سفاهن آمده است.

نظر به مراتب تعّهد تخصّص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس» وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می شوید. شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دست یابی به اهداف عالی نظام سیاست ها و برنامه های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه ها مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی همسو با برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره گیری از تمامی ظرفیت های جامعه دانشگاهی و تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی اهداف و برنامه ها و تصویب قوانین مورد نیاز وزارت متبوع و دانشگاه ها و موسسات آموزشی پژوهشی وفناوری موّفق و مؤید باشید.

توفیق و سربلندی روزافزون جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

افشین سفاهن (متولد ۱۳۵۵) دارای دکترای جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است. از وی ۴۳ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است. وی دارای سوابق مدیریت در وزارت کشور بوده و از سال ۹۲ الی ۱۴۰۰ مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ و رئیس مرکز سیاستگذاری امور اقتصادی بنیاد شهید بوده است.

گفتنی است؛ وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات و تلاش های دکتر «رضا صابری» رئیس سابق مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت علوم در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

رئیس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد