ویژگی های بهترین وکیل اصفهان ✔️ ⚖️

برای انتخاب بهترین وکیل اصفهان نیاز به آگاهی و دقت کافی می باشد. تاکید بر این است که یک وکیل خوب می بایست از تخصص لازم در زمینه حقوق مورد نظر شما برخوردار بوده و دارای توانمندی بالا جهت رسیدگی به پرونده های مشابه باشد. به علاوه، صداقت در کار، تعداد بالا پرونده های موفق، پروانه وکالت معتبر از مراجع ذی صلاح، قدرت استدلال بالا در دفاع از موکل و… از معیار های مهم انتخاب بهترین وکیل می باشد.

 ویژگی های بهترین وکیل اصفهان ✔️ ⚖️

به طور کلی فرقی ندارد که موضوع شکایت چیست، در هر صورت اشخاصی که در مورد قوانین و تبصره ها هیچ گونه اطلاعاتی ندارند، به یک وکیل متخصص در این حوزه احتیاج دارند. ما در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین وکیل اصفهان باید دارای چه شرایط و ویژگی هایی باشد.

بهترین وکیل اصفهان می بایست دارای چه شرایطی باشد؟

وکیل حامد امیری از بهترین و معروف ترین وکلای دادگستری اصفهان

بهترین وکیل اصفهان کسی است که از لحاظ تجربه و درجه، در سطح بالاتری قرار گرفته باشد. جهت این که یک حقوقدان قادر باشد وکیل پایه یک دادگستری شود، لازم است مراحل زیر را پشت سر گذاشته باشد.

۱_ باید بتواند از بین  ده ها هزار نفر، در آزمون وکالت پذیرفته شود.

۲_ حداقل مدرک لیسانس حقوق را دارا باشد.

3- چندین ماه دوره کارورزی وکالت را طی نموده و تکالیف آن را به انجام رسانده باشد.

۴_ در استعلاماتی که جهت صلاحیت اخلاقی، عمومی و مذهبی از او گرفته شده است، موفق بیرون آید.

۵_ وکلای قوه قضائیه می بایست علاوه بر کارآموزی، دوره وکالت پایه دو دادگستری را نیز طی کرده باشند.

۶_ می بایست در آزمون های کتبی و شفاهی موسوم به اختیار که در پایان دوره کار آموزی گرفته می شود، سربلند بیرون بیاید.

شخصی که این مراحل را به انجام رسانده باشد، قادر است در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، از اشخاص حقوقی مثل موسسات و شرکت ها و از اشخاص حقیقی، در همه مراحل رسیدگی قضایی، وکالت نماید.

 بهترین وکیل اصفهان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

اساسی ترین ویژگی یک وکیل خوب، رازداری و امانت داری اوست. به علاوه می بایست جهت انتخاب بهترین وکیل اصفهان چند معیار دیگر را در نظر بگیریم:

۱_ تخصص بالا در زمینه امور کیفری، حقوقی،خانواده

تخصص بالای وکیلی که بر می گزینید، قطعا مسیر پرونده شما را آسان تر می نماید. مثلا اگر درگیر یک امر حقوقی یا کیفری هستید، وکیلی صلاحیت مشاوره و تنظیم پرونده شما را دارد که با اصطلاحات این فضا و شرایط پرونده شما آشنایی کامل داشته باشد. به طور مثال وکیل استارتاپ موظف است در مواردی همچون تعامل با تیم فنی و برنامه نویسی، وستینگ، مراحل راه اندازی و جذب سرمایه استارتاپ و اطلاعاتی در زمینه مالکیت فکری و معنوی، دارای آشنایی کافی باشد.همچنین وکیل خانواده در این خصوص می بایست پرونده های مشابه خانواده داشته باشد.

۲_ امانت داری و رازداری وکیل مورد نظر

در پرونده های حقوقی اسراری نهفته است که اشخاص به دلیل اعتماد به وکیل خود، آن ها را بازگو می کنند. بنابراین افشا این اسرار ممکن است به ضرر موکل بوده و آبرو آن ها را به خطر بیندازد و یا در موارد تجاری، امکان دارد صدمات مالی زیادی برا افراد و موسسات وارد شود‌. بنابراین رازداری وکیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

۳_ تجربه و سابقه کاری وکیل مورد نظر

در حوزه وکالت، تجربه و سابقه کاری، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یک وکیل با توجه به تجربه ای که از پرونده های گذشته به دست آورده است، می تواند راه حل های مطلوبی جهت حل پرونده به شما ارائه نماید و از مراحل رسیدگی به پرونده آگاهی دارد.

۴_ حسن معاشرت وکیل مورد نظر

اگر یک وکیل دارای قدرت ارتباط کلامی و فکری قوی باشد، قادر است مسائل موکل خویش را با سرعت بیشتری درک نموده و نسبت به مشکل موکل به صورت درک موقعیت وی است، مشورت نماید. قدرت کلام ناقد به همراه آگاهی از قوانین و تشخیص مشکل موکل در جلسات دادگاه و دفاع از موکل می تواند بسیار کارآمد  باشد.

سخن پایانی از وکیل اصفهان حامد امیری

وظیفه بهترین وکیل اصفهان علاوه بر ارائه نمودن مشاوره به موکلان خود، تدوین لوایح و مستندات،حضور در جلسات دادگاه، نقد و تحلیل قوانین، ارائه نظر حقوقی و… است. برگزیدن یک وکیل متخصص در زمینه های مختلف، امری دارای اهمیت جهت حفظ حقوق موکلان و دفاع از آن ها می باشد. بهترین وکیل اصفهان با تعهد به حفظ حقوق و مصلحت موکلان، به عنوان یک مشاور قانونی در مسائل حقوقی افراد مختلف حضور دارد.

دفتر وکالت وکیل حامد امیری

وکیل حامد امیری از بهترین و معروف ترین وکلای دادگستری اصفهان

دفتر وکالت وکیل حامد امیری یکی از وکلای معروف اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار، وکیل خانواده، مطالبه چک برگشتی، وکیل ملکی، دادرسی پرونده طلاق و مهریه، رسیدگی به پرونده های مواد مخدر، وکیل ایجاد مرکز فساد و فحشا، وکیل رابطه نامشروع و …  به هموطنان گرامی می باشد. برای اخذ “مشاوره از بهترین وکیل اصفهان” می توانید از  اطلاعات تماس زیر کمک بگیرید.

اطلاعات تماس با وکیل اصفهان حامد امیری

  • آدرس دفتر وکالت حامد امیری وکیل: اصفهان، خیابان سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فرهانی، مجتمع شیخ بهایی طبقه اول واحد 11
  • شماره تلفن مشاوره فوری از “وکیل موفق” اصفهان: 09392359977
  • پذیرش حضوری: شنبه تا سه شنبه از ساعت 16:30 لغایت 20:30
  • پذیرش غیر حضوری: در تمامی ایام هفته از ساعت 08:00 لغایت 23:00
  • مشاوره فوری: در تمامی ایام هفته از ساعت 8:30 لغایت 23:00
  • شماره های تماس دفتر وکالت: 03136605098  –  03136605099
  • رزرو اینترنتی نوبت وکیل: hamedamiri.com