نقل و انتقالات بحث‌برانگیز برای آبی‌ها/ چپ و راست استقلال؛ صفر مطلق!

نقل و انتقالات بحث‌برانگیز برای آبی‌ها/ چپ و راست استقلال؛ صفر مطلق!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تیکدری مدافع راست فصل گذشته گل گهر، روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و گفته می‌شود با این تیم به توافقاتی نیز رسیده است که در صورت تایید هولدینگ خلیج فارس به صورت رسمی به این تیم می‌پیوندد.

استقلال در حالی با تیکدری مذاکره و توافق کرده است که صالح حردانی مدافع راست فصل گذشته این تیم هنوز قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید نکرده است و با احتمال جدایی حردانی، تیکدری مدافع راست ثابت آبی‌ها در فصل آینده خواهد بود. هفته گذشته، میلاد زکی پور مدافع چپ فصل گذشته سپاهان نیز با عقد قراردادی به استقلال پیوست که در غیاب ابوالفضل جلالی، سمت چپ استقلال را در اختیار خواهد گرفت.

نکته قابل بحث در مورد این دو بازیکن آمار فصل گذشته آن هاست. تیکدری و زکی پور در حالی با استقلال توافق کردند که در آمار فصل گذشته، مقابل نامشان عدد صفر دیده می‌شود. میلاد زکی پور و مهدی تیکدری، فصل گذشته را با صفر گل و صفر پاس گل پشت سر گذاشتند. سوالی که به وجود می‌آید با توجه به حضور استقلال در لیگ نخبگان آسیا و حضور بیشتر در جمع مدعیان لیگ برتر فصل آینده چرا این تیم اصرار به جذب بازیکنانی با آمار ضعیف دارد؟

چیزی که هواداران استقلال را نگران و سردرگم کرده است فعالیت تیم‌های رقیب این تیم در فصل نقل و انتقالات است. تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس مانند هر سال به دنبال تقویت و پوشاندن نواقص خود هستند، اما خرید‌های استقلال با آماری ضعیف به این تیم اضافه می‌شوند.

 استقلال به همراه تیکدری و زکی پور، با دو بازیکن بوسنیایی و محمدحسین اسلامی توافق کرده است که در این میان، خرید‌های بوسنیایی نیز آمار قابل دفاعی نداشته اند.