واکنش عجیب آقای «جدی می فرمایید» به شکست تیلور

واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور

به گزارش خبرگزاری لاکو؛ احمد مجدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خرسندی از شکست دیوید تیلور آمریکایی اظهار داشت: دیدید که گفتم تیلور شکست ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد، اما در برابر حسن نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می دهد زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

وی ادامه داد: البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی ها از جمله تیلور کشتی های سریع، گارد بسته و دوخم های خوبی می گیرند و حتی استایل این کشتی گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می انداخت و این کشتی گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد.

مجدزاده در خصوص کشتی احتمالی یزدانی و بروکس گفت: این کشتی گیر برابر هم قرار نگرفته اند و به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به شمار می رود.

او در خصوص حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در کمپ تیم ملی با علیرضا دبیر و محسن کاوه دیدار کردم و به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفتم. توصیه هایی به کشتی گیران داشتنم از جمله به آنها گفتم تکنیک و تاکتیک مکمل هم هستند و منتظر آن هستم که بار دیگر به اردوی تیم ملی بروم و شخصا با ملی پوشان کار کنم و یکی سری نکات اساسی را به آنان بازگو کنم.

258 258